vineri, 28 octombrie 2011

Este certat Programul Google Adsense cu utilizatori din Romania ???

In fiecare zii vad pe forumuri din Romania ca multe persoane tot incearca sa creeze cont la Google adsense si nu li se aproba din diverse motive.

In primul rand Google nu are nici o problema cu utilizatorii din Romania , ba chiar ii trateaza la fel ca si pei cei din SUA.

Problema pe care o au romanii cu contul de google este ca ei cumpara ebook-urile astea fantoma gen si alte programe fantoma care sunt depasite.

De ce sunt depasite ?  Pentru ca sunt programe din anul 2005 - 2007  care se numeste  "Turnkey Niche Adsense Sites" si care are peste 5000 de articole.

Absolut tot internetul este plin de aceste articole si daca faci un site cu ajutorul lor atunci Google iti refuza contul pentru ca este satul de ele.

Daca vrei sa ti se aprobe contul de Google Adsense atunci trebuie sa ai articole originale , mai bine zis scrise de tine.

Google nu analizeaza daca este scris corect gramatical , daca ai pus bine punctul s-au virgula , ci sa ai articole originale.

Cand mi-am facut si eu contul la ei si eu am avut articole copiate , dar dupa ce am postat doar articole originale scrise de mine atunci in 48 de ore mi s-a aprobat contul de Google adsense.

Contul de Google Adsense practic este final numai dupa ce ai facut 10$ , si primesti o scrisoare de pe nu stiu ce insula.

Bafta fratilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu