vineri, 28 octombrie 2011

Despre afacerea "CLICKBANK"

"CLICKBANK" este cea mai mare piata de produse digitale care exista pe net. 

Teoretic are cel mai mare potential ca sa iti aduca bani foarte multi , dar din pacate doar teoretic.

Sunt persoane care traiesc din Clickbank , aici ma refer ca au venit din aceasta afacere pe net.

Cei mai buni  incaseaza cecuri de mii de dolari pe luna , altii chiar zeci de mii.

Mii de oameni au intrat in aceasta afacere crezand ca vor deveni milionari si au ramas doar cu speranta.

Normal cum se face in fiecare afacere apar Ebook-urile , batale focu sa le bata care prezinta varinata cosmetizata a acestei afaceri.

Prostii , din Ebook nu prea inveti multe , cel mai repede inveti de la o persoana care se ocupa cu asa ceva.

Am mai spus eu , cei care vand ebook-uri pe net habar nu au ce vand , sunt "varza" rau de tot.

Daca nu ai un produs bun care este cautat pe net atunci pratic ai rata afacerea.

Nu mai punem la socoteala ca unui produs i se face reclama cel mai bine cu ajutorul lui Google Adwords unde daca nu ai cuvintele cheie corecte ai pierdut banii.

Vei avea succes cu "Clickbank" daca ai un produs bun si o reclama cu impact cu ajutorul lui Google Adwords.

Un lucru este sigur: Clickbank nu iti va trage niciodata "teapa" pentru ca sunt numarul 1 in lume si nu isi permis sa isi strice afacerea.

Eu unul am folosit Clickbank vreo 6 luni si pot spune ca este tare de tot programul dar nu prea m-am tinut eu de el. 

Daca va dati silinta poate fii o afacere care sa va aduca multi bani dar fara indrumare nu veti reusi.

Va urez bafta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu