sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Sa vorbim despre PTC " Paid to Click"

"Paid to Click" - PTC este cea mai la moda afacere online .

In fiecare zii apar peste 100 de site-uri noi care sunt bune sau trag teapa la utilizatori.

Sunt site-uri de prin 2003 care sunt foarte serioase si isi platesc utilizatorii fara intarzieri.

Eu personal prefer sa fiu platit prin PayPal pentru ca ajung mai repede banii decat prin AlertPay pentru ca ajung banii si cu 3 luni intarziere.

Prin programele tip "PTC " castigi mai multi bani daca iti aduni refferali.

Sunt 3 mari surse prin care iti poti aduna refferali:

=> 1. Iti faci un blog / site si iti postezi aderele de refferal sau bannerele si il promovezi la greu.

=> 2. Faci un filmulet pe Youtube si jos la descriere postezi adresa url al blog-ului / site-ului sau adresa site-ului de tip "PTC" la care esti afiliat .

=> 3. Platesti ca sa posteze pe site-uri tip "PTC" bannerul tau sau adresa de url unde esti afiliat.

Eu am un blog care a fost afisat de 21096 ori si pot sa spun ca nu mi-a adus nici un refferal. 

Motivul ???

A fost promovat cu ajutorul site-urilor gen "Traffic Exchange" si pot sa spun ca este normal daca este trafic artificial.

Se poate intampla asta , cel putin eu am patit si pot spune ca este adevarat.

Ca sa ai refferali ar trebui sa iti inscrii blog-ul / site-ul in directoare pentru ca vei avea mai mult succes , iti garantez eu asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu