luni, 14 noiembrie 2011

Ce trebuie sa facem ca sa apara Reclamele Google Adsense pe contul de Youtube ???

Ce trebuie sa facem ca sa apara Reclamele Google Adsense pe contul de Youtube ???

Aceasta este o intrebare buna rau de tot.

Se stie ca se pot castiga foarte multi bani pe Youtube cu ajutorul reclamelor Google Adsense.

Am tot intrebat pe foarte multi ce trebuie sa fac ca sa imi apara si mie reclamele si nici un raspuns.

Chiar si pe cei mai mari pe Youtube i-am intrebat adica  pe Ray Willian Johnson , FPS Russia ....

Am un prieten care sta in Los Angeles si a vorbit de cateva ori cu Ray William Johnson si tot nimica.

Ei cate prostii stiu despre el si toti il cred mare si tare. 

In fine sa revenim la ale noastre.

Daca vreti  sa apara relamele Gooogle Adsense prima data trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

=> Sa aveti minim 1000 de vizualizari / zi timp de o saptamana

=> Dupa o saptamana veti primi un mesaj pe contul de Youtube cum ca puteti fii parteneri si numai dupa aceea vor aparea reclamele.

=> Normal ca voi trebuie sa aveti deja contul de Google Adsense , numai asa puteti fii parteneri , altfel ramaneti doar cu mesajul de la ei.

=> Contul de Google Adsense se poate obtine cu ajutorul unui  blog / site pe care sa nu fie postat cum le zic eu " tot felul de nebunii ilegale".

=> In video continutul trebuie sa fie original si sa nu fie copiat

=> Daca video-ul este copiat atunci nu vor aparea reclamele.

=> Nu sunt acceptate video pentru PTC (Payd to Click, Traffic exchange , Cashbar ) - va spun eu ca nu vor aparea reclamele.


NOTA: Sper ca informatiile sa va fie de folos , nu de alta dar si eu am cautat ca nebunu mult timp.

Un comentariu:

  1. Salut Daniel , eu am pe blogul meu 700 minim pe zi din cautari reale de pe google, plus pr 2 ..si am si eu o intrebare. zi-mi si mie daca stii, de ce nu pot fi acceptat de ei ? caci de 2 anisori ma chinui si tot imi dai raspunsuri gen ne pare bine pt interesul tau bla bla bla dar ne pare rau etc. crezi ca ma poti ajuta ?

    RăspundețiȘtergere