vineri, 23 decembrie 2011

Cum a reusit un prieten de-al meu sa invete sa faca tranzactii online

Acum 1 an de zile a venit un prieten de-al meu la mine si a vazut pe site-ul meu un flash banner care i s-a parut foarte interesant la prima vedere.

Acest flash banner incepea cu un om care statea la plaja relaxat, fara stres si care avea bani.

Prietenul meu a zis ca si el ar vrea sa stea relaxat si sa nu mai fie stresat.

A apasat pe banner , a vazut despre ce este vorba si mi-a spus ca are o idee.

Banner-ul era despre tranzactii gen Forex.

Mai bine de 6 luni prietenul meu s-a uitat la video demo , pe youtube , pe grafice si numai dupa aceea a inceput sa isi faca un cont real.

Dar cum a reusit acest prieten al meu sa invete sa tranzactioneze pe net   ????

Va spun de la inceput ca este foarte real acest lucru , nu este minciuna si veti vedea de ce.

* In prima faza a cautat pe net toate site-urile mari de tranzactii gen Forex si si-a facut cont demo la ele.

* Dupa aceea a citit materialele gratuite pe care le primesti si a vizionat toate tutorialele video.

* Si-a cumparat inca un monitor ca sa urmareasca video pe un monitor si pe celelalt sa faca exact acelasi lucru in contul lui demo la site-urile la care avea cont.

* Dupa 6 luni prietenul meu a reusit sa invete sa tranzactioneze fara sa aiba probleme si acuma tranzactioneaza pe bani reali.

* In acest moment are 4 monitoare si omu face treaba nu gluma.

* Prietenul meu lucreaza la calculator intre 3 - 4 ore in fiecare zii ( nu mai mult) si are un castig de aproximativ 2000$ / luna.

* Cand merg la el parca ma aflu la "Bursa de la Tokio" , parca esti intr-un film cu brokeri.

* Daca prietenul meu a avut rabdare si a strat zile intregi sa invete in acest moment are rezultate.

* La noi asta este problema , dupa 5 minute noi vrem rezultate , daca se poate sa ne cumparam un Ferrari.

* Daca am timp am sa fac un blog unde am sa explic cea mai tare metoda de tranzactionare online pe care daca o inveti vei face bani.


Un comentariu:

  1. Caut Scouteri online sau Comentatori ,
    care sa fie activi zilnic pe un anumit
    site unde va comenta/critica melodii de la artisti noi.
    Jobul este simplu,pe fiecare coment primesti intre 0.04-0.20$.
    Cu 4 ore pe zi poti ajunge la 900RON/luna,insa poti sta si comenta cat vrei tu.
    Detalii si inscrieri http://makesomedollars.webs.com/metodaluniimartie2012.htm

    RăspundețiȘtergere