duminică, 4 decembrie 2011

Site-uri Care Spun Sa Investesti Sunt Corecte ???

Site-uri Care Spun Sa Investesti Sunt Corecte ???

Se spune daca ai bani ar fii bine sa investesti in ceva.

Daca eu as avea bani foarte multi sincer eu i-as pune la banca undeva in Elvetia (este cel mai sigur).

In fiecare zi vad ca se face relama la site-uri la care daca investesti minim 100 $ in nu stiu cate zile se tripleaza suma si nu mai stiu eu ce.

Ar fii prea frumos daca ar fii asa , dar problema este cine iti da acei bani de 3 ori suma investita.

Pentru a intelege fiecare am sa postez o imagine foarte relevanta in acest caz.


Doamne,  fratilor cred ca ne vom imbogatii.

Da de unde , mai bine zis vom fii mai saraci.

Au zi tu: => Castig 60% in 5 zile , 
             => Castig 500% in 3 zile
             => Castig 900 % dupa  12 ore

Au frate ce abureala baga astia.

Va dati seama daca reusesc sa dea teapa la 10 oameni in fiecare zi nu mai trebuie sa muncesca oamenii astia.

De curand am gasit si eu un site care fac investigatii si care spun daca trag teapa sau nu.

Postez mai jos link-ul sa fiti si voi mai informati.



=========================================================================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu