miercuri, 14 decembrie 2011

Foarte important : " Nu Juca Mecanic "

Toti oamenii care joaca online poker, blackjack, bingo ... ar trebui sa nu joace mecanic daca vor sa aiba succes.

In primavara acestui an am participat si eu la un turneu de poker  in Bucuresti unde am avut parte de o supriza foarte mare.

Am iesit putin afara din cazino si surpriza peste cine dau afara.

Marele jucator de poker DANIEL  NEGREANU  era invitatul special al turneului si era la intrare.

Astepta pe cineva la intrare, mai exact pe patronul cazinoului.

M-am uitat la el un minut am vazut ca nu era grabit si foarte timid am intrat in vorba cu el.

Normal prima data m-am prezentat , l-am intrebat daca ii place Bucurestiul si una alta.

In 10 minute cat am vorbit cu el am invatat mai mult decat in 3 ani de poker online.

El mi-a explicat ca nu este bine sa joci mecanic pentru ca devii foarte vulnerabil si pleci repede de la masa.

Am crezut ca este increzut , plin de el ca a facut atatia bani din poker dar sa stiti ca nu este asa.

A fost prima data cand l-am vazut in viata mea si el mi-a explicat anumite chestii care nu le gasesti pe net.

Pot sa spun ca de atunci castigurile mele au crescut cu 25 % si el mi-a oferit o lectie despre poker fara sa il cunosc si gratis.

De retinut:  " Daca joci mecanic sigur vei pierde ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu